Gerovital este campionul
celor mai puternice branduri româneşti în 2019. Anul acesta, Gerovital a
devansat Borsec în clasamentul realizat de Unlock Market Research,
pentru revista Biz. Pe locurile imediat următoare regăsim Dorna, Arctic,
Dero, Aqua Carpatica, Farmec, Dacia, eMAG, și Elmiplant.
Aflat la a zecea
ediţie, studiul denotă coerență, cu un top 10 stabil, în care românii văd în
continuare mărcile românești ca fiind autentice, de calitate și pe care te poți
baza. În același timp, pentru prima dată în cei zece ani de analiză,
consumatorii au menționat ca minusuri promovarea minimală și lipsă de
dezvoltare optimă a conceptelor și serviciilor brandurilor românești.
“Ne
bucurăm să vedem apetența crescândă a românilor pentru branduri românești și
suntem mândri că, prin proiectul BrandRo, contribuim an de an la promovarea
performanței în brandingul autohton,” a declarat Marta Ușurelu, publisherul
revistei Biz.
Studiul
integral cu topul celor mai puternice branduri romanesti se regăsește în
suplimentul editorial "100 cele mai puternice branduri românești",
realizat de revista Biz.
Costul
de achiziție este 50 lei (TVA inclus) pentru varianta electronică și 75 lei (TVA inclus)
varianta fizică. Proiectul se poate comanda aici https://brandro.ro/
Metodologie
Topul celor mai
puternice 100 de branduri românești măsoară "puterea"
mărcilor româneşti din perspectiva investiţiei de încredere şi afectivitate
care le este acordată de către consumatori, fără a lua în calcul indici
financiari și comerciali.
Studiul are la
bază 1.000 de interviuri online și este reprezentativ la nivel urban, la nivel
de regiune, grad de urbanizare, împărţire pe sex și vârstă a populaţiei între
18 şi 55 de ani.
Performanţa
mărcilor româneşti este măsurată în baza a trei indicatori: importanța mărcii,
gradul de utilizare și notorietatea ei. Importanţa unei mărci pentru consumator
a fost măsurată cu ajutorul metodologiei MaxDiff (Maximum Differentiation
Scaling) și toate analizele, au fost realizate la nivel de categorie, în total
având 10 categorii de produse.
*****
Businessul Biz
Agency înglobează revista Biz, Biz Events – o divizie puternică
de organizare evenimente și conferințe, Biz Storymakers – servicii de
content marketing pentru clienți, Biz Market View – o divizie dedicată
studiilor de piață și portalul online revistabiz.ro.
Biz este brandul
care reunește o comunitate puternică de oameni de afaceri, atât online, cât și
offline.
Biz Market View:
Divizia
de market research s-a impus prin realizarea unor importante studii și topuri
în parteneriat cu agenții de research, pe cele mai importante domenii de
activitate din România: Top 50 companii performante, Anuarul directorilor de
marketing, Top 20 companii IT pentru care merită să lucrezi, Topul agențiilor
de PR din România, Brand Ro sau BizTech.
Biz Events: Divizia
organizează anual zeci de conferințe de business și evenimente corporate sau
gale, transmițând conținut relevant în formate inovatoare și atractive pentru
publicurile țintă.
Revista Biz: Este o voce
originală și profesionistă a presei de business românești. O revistă
deschizătoare de drumuri, cu proiecte editoriale care aduc valoare cititorilor
și comunităților de business.
Biz Storymakers:
Divizia
transformă mesajele corporate sau de marketing într-o poveste valoroasă din
punct de vedere al formei și conținutului, punând la dispoziția brandurilor
toate platformele de comunicare ale Biz Agency.
Unlock este o
companie de consumer know-how și cercetare de piață cu capital 100% românesc,
înființată în 2008. Unlock este specializată în studii de strategie de brand și
marketing cultural, centrate pe descoperirea de insighturi despre oameni,
categorii și branduri care să contribuie la creșterea clienților pentru care
lucrează. Calitatea proiectelor companiei a dus la recunoașterea acesteia
dincolo de România, Unlock coordonând în prezent cercetări internaționale, nu
doar locale. Unlock este frecvent numit ca partener strategic în numeroase
cazuri de Effie, cei mai mulți dintre clienții săi fiind de altfel și premiați.
La sfârșitul anului 2014 Unlock a trecut printr‑un proces de repoziționare și
schimbare de logo, transformându-se în agenție de consumer know-how integrat
(cercetare de piață, data mining, poziționare de brand, insight generation,
consumer trends & innovation).
0 comentarii:
Trimiteți un comentariu