După 20 de ediții de Social Media Summit în București și
în țară, Biz a organizat prima ediție a Biz Social Media Awards. Gala de
premiere a recunoscut și a celebrat performanța și creativitatea brandurilor și
profesioniștilor din social media.
Premiile de excelență al Galei Biz Social Media Awards
pentru cele mai bune campanii din social media, cei mai creativi creatori de
conținut și cei mai performanți jucători din industrie, au fost acordate după
cum urmează:
Premiu de excelență pentru abordarea complexă de tip 360 de grade, care
îmbină conținutul propriu cu cel realizat de comunitate s-a acordat brandului SAMSUNG.
Premiu de excelență pentru două ediții de anvergură Next Big Vlogger și
pentry susținerea noiii generații de conținut online s-a acordat brandului COCA-COLA.
Premiu de excelență pentru combinația ideală de new media cu
marketingul tradițional, realizând povești unitare declinate specific fiecărui
canal în parte s-a acordat brandului VODAFONE.
Premiu de excelență pentru inovație în comunicarea de social video
content s-a acordat brandului KFC pentru
lansarea KFC Social Entertainment Channel.
Premiu de excelență pentru folosirea social media în folosul binelui comun și
pentru performanțele înregistrate la competiția internațională Solar Decathlon
din Dubai s-a acordat echipei EFdeN.
Premiu de excelență pentru real time marketing și creativitate fără limite,
pentru conținut care se viralizează rapid în social media se acordă brandului NETFLIX.
Premiu de excelență pentru curaj, asumare și reacții în timp real care
transcend limitele rigide ale diplomației s-a acordat echipei de comunicare a AMBASADEI
SUEDIEI DIN BUCUREȘTI
Premiu de excelență pentru susținerea și
implicarea în organizarea primei conferinței dedicate Instagram-ului din
România s-a acordat companiei Maresi Romania.
Premiu de excelență pentru curajul de a apela la user generated content pentru
crearea unei campanii de promovare a noii linii de produse inovatoare s-a acordat companiei CAROLI
Premiu de excelență pentru cele mai curajoase și spectaculoase lansări, cu
buzz puternic în rețelele sociale s-a acordat brandului CALIF.
Premiu de excelență pentru creativitate în
comunicarea de brand online s-a acordat lui ALEX COTEȚ.
Premiu de excelență pentru creativitate în
crearea de video content pentru unul dintre cei mai cei
mai urmăriți și apreciați vloggeri români, cu o creștere de peste 190% a
numărului de abonați în intervalul ianuarie – decembrie 2018 s-a acordat lui ANDREI ȘELARU (SELLY).
Premiu de excelență pentru construirea uneia
dintre cele mai active și dinamice comunități de Facebook în rândul
brandurilor de pe piața din România prezente în social media, cu peste 2
milioane de fani și campanii inedite de comunicare s-a acordat brandului LIDL.
La trei ani de la publicarea în premieră a listelor cu
cele mai relevante nume din blogosfera românească și la mai bine de zece ani de
când scrie despre online-ul românesc, Biz a lansat, tot în cadrul Galei Biz
Social Media Awards, a treia ediție Digital Report. Proiectul reunește
informații despre cele mai importante agenții de digital din România, tendințe
și evoluții ale pieței de digital, liste cu cele mai relevante nume din
blogosfera românească, clasificate în funcție de domeniile pe care le acoperă,
top cei mai urmăriți vloggeri, top conturi de Instagram, precum și top bloggeri
cu care au colaborat agențiile.
Din cuprins:
·
Cele mai importante agenții de digital din România
·
Tendințe și evoluții ale pieței de digital
·
Liste cu cele mai relevante nume din blogosfera românească, clasificate
în funcție de domeniile pe care le acoperă
·
Top cei mai urmăriți vloggeri
·
Top conturi de Instagram
·
Top bloggeri cu care au colaborat agențiile
·
Domeniile in care s-au facut cele mai multe campanii in 2018
·
Bloggerii cei mai prezenti in campaniile din 2018
Varianta fizică a proiectului Digital Report fost
epuizată încă din precomandă. Proiectul, în format PDF poate fi comandat aici, la
prețul de 75 lei (TVA inclus): https://socialmediasummitbucuresti.ro/digital-report/
Pentru detalii
suplimentare vă invităm pe site-ul vă rugăm să ne contactați la lelia.petrescu@revistabiz.ro
***
Despre Biz Agency
Business-ul Biz
Agency înglobează revista Biz, Biz Events – o divizie puternică de organizare
evenimente și conferințe, Biz Story – servicii de content marketing pentru
clienți, Biz Market View – o divizie dedicată studiilor de piață și portalul
online revistabiz.ro.
Biz este brandul
care reunește o comunitate puternică de oameni de afaceri, atât online, cât și
offline.
Revista Biz
Este o voce
originală și profesionistă a presei de business românești. O revistă cu
proiecte editoriale care aduc valoare cititorilor și comunităților de business.
Jurnaliștii revistei
au lansat campanii puternice de conștientizare a valorilor românești (Susținem
inovația, Sunt un țăran) sau proiecte unice în lume precum Biz CEO Xchange sau
Biz Marketing Xchange. O altă inovație este Biz World, proiectul laureat cu Red
Dot Design Award, ediții ale revistei realizate integral peste hotarele țării,
în Belgia, Anglia, SUA, Germania, Singapore, Austria, Franța și Japonia.
Biz Events
Divizia organizează
anual zeci de conferinte de business și evenimente corporate sau gale,
transmițând conținut relevant în formate inovatoare și atractive pentru
publicurile țintă. Echipa Biz organizează puternice evenimente de afaceri în 9
orașe din țară și 8 capitale din lume, de pe 3 continente.
Biz Market View
Divizia de market
research s-a impus prin realizarea unor importante studii și topuri în
parteneriat cu agenții de research, pe cele mai importante domenii de
activitate din România: Top 50 companii performante, Anuarul directorilor de marketing,
Top 20 companii IT pentru care merită să lucrezi, Topul agențiilor de PR din
România, Brand Ro sau BizTech.
Biz Story
Cu peste 20 de ani
de experiență în jurnalism, echipa diviziei de servicii de content marketing
pentru clienți știe să spună acele povești pe care cititorii să le savureze și
în care brandurile să se regăsească. Conținutul gândit și implementat de echipa
de creatori de conținut transmite valorile și mesajele brandului în format
creativ în online și offline. Divizia transformă mesajele corporate sau de
marketing într-o poveste valoroasă din punct de vedere al formei și
conținutului, punând la dispoziția brandurilor toate platformele de comunicare
Biz Agency.
Contact
Lelia Petrescu
Lelia.petrescu@revistabiz.ro
0723443150
0 comentarii:
Trimiteți un comentariu