O invitație pentru creativi de a concepe designul noilor ţinute
Leroy Merlin
Leroy Merlin, unul
dintre cei mai importanți retaileri din piața de DIY (Do-It-Yourself), lansează
o provocare tuturor creativilor: visual artists, fashion designeri, graphic
designers, fotografi etc, sub forma unei competiții de design al ținutelor
echipelor Leroy Merlin, cu premii de
2500 €.
„Cultura noastră organizațională
pune mare accent pe adaptarea la nevoile și aspirațiile fiecărui membru al
echipei. «Împreună» valorează foarte mult
pentru noi și este, înainte de orice, despre a comunica și a găsi soluții
pentru ca timpul petrecut împreună să ne aducă satisfacții. Astfel în 2017 am
realizat proiectul de Companie prin intermediul căruia fiecare coleg a putut să
se exprime cu privire la ceea ce îi place în companie, ce dorește îmbunătățit
și cum vede viitorul său alături de Leroy Merlin. Dat fiind faptul că am ascultat
nemulțumirile colegilor cu privire la ținute, am decis să îmbunătățim
calitatea și imaginea acestora. Acest proiect ne va ajuta să le arătăm
colegilor noștri grija pe care o avem pentru ei și pentru confortul lor la
locul de muncă, angajamentul pe care compania îl are față de echipa sa.” – a declarat Frederic Lamy, CEO
Leroy Merlin România
Contextul:
În anul 2017, prin intermediul
proiectului intern „Eu în cadrul
companiei, clienții Leroy Merlin, compania în viitor”, 2000 dintre
angajații Leroy Merlin au menționat mai multe aspecte pe pe care ei le
consideră de îmbunătăţit, cu pondere mare fiind cel legat de ţinutele de lucru.
Astfel, în anul 2018 s-a constituit un grup de lucru şi nevoia s-a investigat
mai amănunţit cu ajutorul a 750 de angajați Leroy Merlin și clienți, cu scopul
de a găsi o soluție adaptată nevoilor exprimate.
Problema:
Pe lângă aspectele care țin de
funcționalitate, echipele Leroy Merlin au evidențiat faptul că le-ar plăcea ca
ținutele lor să fie mai vesele și să le evidențieze entuziasmul, să îi inspire,
să le ofere un plus de încredere în interacțiunea cu clientul.
Soluția?
Competiția „Outfit Design
by Leroy Merlin” se va desfășura pe platforma The Creator by IQads.ro, iar
principala cerință a brief-ului este punerea în valoare a conceptului într-un
mod creativ care să îndeplinească nevoile de funcționalitate și versatilitate
ale ținutei. Lucrările înscrise de participanți vor fi evaluate atât de un
juriu profesionist format din echipele de HR și marketing ale Leroy Merlin,
alături de Mirela Bucovicean (fondator Molecule-F), Rareș Mateescu, (fondator
Cufir) și Miruna Spătaru (IQads) cât și de un public prin vot online. Ponderea
celor două jurii este 70% (profesionist) și 30% (public).
Competiția se
desfășoară în perioada 24 octombrie – 2 decembrie 2018, iar pe 11 decembrie se
vor anunța și premia câștigătorii. Premiile vor fi în cuantum de 2500 euro
astfel: premiul I - 1200 euro, premiul al doilea - 800 euro și premiul al
treilea - 500 euro. Brieful concursului si regulamentul sunt disponibile aici: https://creator.iqads.ro/leroymerlin/brief
Despre LEROY MERLIN
LEROY MERLIN este
unul dintre cei mai mari retaileri specializați în bricolaj, construcții,
decorațiuni și grădinărit, cu o istorie de peste 90 de ani la nivel mondial si
primul din Europa.
Companie inovatoare
din cadrul ADEO, LEROY MERLIN deține aproape 500 de magazine în 13 țări din
Europa, Asia, Africa și America de Sud.
În prezent, companiile grupului ADEO sunt
recunoscute peste tot în lume prin numeroasele premii de stilul: “Great Place
to Work Institute”.
În România
funcționeaza 17 magazine LEROY MERLIN, cu peste 2000 de angajați în București,
Cluj-Napoca, Craiova, Ploiești, Brașov, Constanța, Sibiu, Suceava, Târgu Mureș,
Bacău, Iași, Timișoara și Oradea.
0 comentarii:
Trimiteți un comentariu